Cvičení v těhotenství na základě jógy

Cvičení v těhotenství na základě jógy

Speciálně přizpůsobené cvičení jógy pomáhá snižovat běžné bolesti v těhotenství a připravit vaše tělo na narození miminka. Pokud trpíte bolestmi zad, poraďte se dříve, než začnete cvičit se svým lékařem.

STAŽENÍ PÁNVE
Toto cvičení uvolňuje napětí v kříži.
Klekněte si na všechny čtyři, abyste měli mezi koleny a rameny vzdálenost asi 30 cm.
Spusťte hlavu dolů a stáhněte hýždě. Hřbet vypněte do oblouku, vydržte několik sekund a pak povolte. Opakujte pět-až desetkrát denně.

Cvičení v těhotenství na základě jógy

Cvičení v těhotenství na základě jógy

 
UVOLNĚNÍ PÁNVE
Toto cvičení odstraňuje pocit ztuhlosti v pánevní oblasti a pomáhá rozšířit pánevní dno.
Sedněte si na paty s koleny od sebe, aby palce směřovaly dovnitř. Uvolněte ramena a zvedněte ruce nad hlavu. Pravidelně dýchejte.
Předkloňte se od boků a položte předloktí na zem, nebo na velký polštář. Přitáhněte zadek co nejblíže k patám. Vydržte 30 sekund.
 
NAPÍNÁNÍ VNITŘNÍCH STRAN STEHEN
Toto cvičení uvolňuje napětí na vnitřních stranách stehen a pomáhá snížit otoky kotníků.
Lehněte si a opřete zadek a nohy o zeď. Zhluboka dýchejte a roztáhněte nohy od sebe. Spodní část zad by měla zůstat na zemi. Dejte ruce za hlavu a položte je na zem. Odpočívejte a zhluboka dýchejte.
Pokrčte kolena a spojte paty, přitáhněte je co nejblíže k tělu tak, abyste nepociťovali nepříjemné napětí. Mírně tlačte kolena směrem ke zdi. Vydržte 30 sekund, pak se pomalu prevaľte na bok, abyste mohli snadno vstát.

Leave a Reply

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *